B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 september 2013

Fiets

Gisteren ben ik nogmaals met de fiets naar het werk gereden, zo'n twee keer 25 km. Af en toe, als mijn agenda het toelaat en het weer wat meezit, laat ik mijn wagen thuis staan en spring ik op mijn fiets.

Wat mij vandaag opviel is dat het ten opzichte van enkele weken veel drukker was in Brussel. De files waren veel langer. Het gedrag van de automobilisten was ook anders, zenuwachtiger, aggressiever, nog minder respect voor de verkeersregels (en daardoor ook gevaarlijker voor de fietsers).

Vandaag ben ik weer op stap met de wagen, omdat ik 's avonds nog naar een vergadering moet. Dat traject met de fiets doen zou iets te optimistisch zijn. Ik prijs me gelukkig dat ik niet dagelijks langs de Tervurenlaan Brussel binnenrij, je zou er op de duur gefrustreerd van worden (van al die agressieve chauffeurs die geen geduld hebben).

Related Posts with Thumbnails