B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

17 juni 2013

Een idee per dag

Daarstraks kreeg ik een mailtje van Jan om er mij op attent te maken dat vanavond de sleutel op de één idee per dag deur gaat.


Dat was een signaal voor mij om mijn 31 bijdragen te recupereren. De bijdragen waren overigens al automatisch op mijn Twitter-account en Facebook-account gepost, dus ze bevonden zich al ergens "in de cloud".

Ik vond het leuk dit jaar voor de eerste keer mee te doen. Ik zie het wel zitten een volgende keer nogmaals deel te nemen. Met mijn bijdragen viel ik wel niet in de prijzen, maar daarvoor doen we het natuurlijk niet. Sommige van mijn bijdragen waren eerder vergezocht of soms absurd, maar dat moet in een creatief initiatief wel kunnen.

Wat kwam aan bod in mijn 31 bijdragen? De woordenwolk hieronder geeft een beetje inzicht.

Related Posts with Thumbnails