B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

03 juli 2012

Pinfluence

Het kon natuurlijk niet uitblijven. Nu dat Pinterest aan populariteit wint, komen er allerlei sites die "iets" doen met de inhoud van Pinterest. Via Pinpuff kan je de Pinfluence score berekenen.


Je voert de naam van de Pinterest gebruiker is waarvoor je de Pinfluence score wil bepalen (je eigen score of die van een andere gebruiker ...). Je krijgt eerst een pagina met een cijfer. Vervolgens kan je nog het detail bekijken. Dit detail ziet er voor mijn Pinterest account nog niet fantastisch uit, want tot nu toe score nul.


Gelukkig zijn er andere Belgische Pinterest gebruikers die beter scoren. Van de 50 Belgische bedrijven en organisaties die ik onlangs samengebracht heb ik een Pinterest board (From Belgium) heb ik de scores bepaald. Visitflanders kwam daar naar boven als de hoogst scorende met Pinfluence score 45.


En bent u tevreden over de Pinfluence score voor uw eigen Pinterest account of de account van uw bedrijf ?

Related Posts with Thumbnails