B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 november 2010

Wiki's

Aandachtige lezers van dit blog zullen al wel gemerkt hebben dat ik enige interesse heb voor wiki's. De komende weken zijn er twee events waar u mij aan het werk kan zien.

Op 2 december is er een bijeenkomst van Wikipodium, een groep van wiki gebruikers in een professionele context. Op deze bijeenkomst breng ik tesamen met Steven Warmoes een verhaal over "Metingen in Knowledge Management". Dit is een gratis activiteit, waarvoor u zich nog steeds kan aanmelden. Instructies hiervoor vindt u op de Wikipodium wiki.

Op 9 december verzorg ik tesamen met Wouter Van daele een workshop "Aan de slag met wiki's". Dit is geen gratis activiteit, u kan zich nog steeds aanmelden op de website van TI/KVIV.

Related Posts with Thumbnails