B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

25 december 2009

Ik tweet for Life!

@Pinkie_Lemonade lanceerde op 18 december de actie "Ik tweet for Life!". Dit hield in dat op de avatar (profielfoto) van een Twitter gebruiker een StuBru/MusicForLife logootje toegevoegd werd.


Op het ogenblik dat een Twitter gebruiker toestemde om zijn avatar te laten aanpassen, kon hij er ook mee instemmen door avartize een Twitter bericht te laten plaatsen waarmee hij aan zijn followers liet weten dat hij ook meedeed aan deze actie : "Ik tweet for Life! http://avartize.com/TweetsForLife/ #tfl #mfl09". 270 verschillende Twitter gebruikers (met een publiek profiel) hebben deze boodschap getweet.


Hoe lang zou het duren tot al deze 270 Twitter gebruikers beseffen dat ze hun avatar moeten terugzetten ?

Related Posts with Thumbnails