B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 oktober 2009

Digital Marketing First

Morgen vindt te Brussel de Digital Marketing First beurs plaats. De organisatoren hebben mij meermaals mails gestuurd om toch maar te vragen of ik ook wenste aanwezig te zijn op deze gratis beurs. De mails bevatten echter enkele storende fouten.


DE URL www.maketingfirst.be die in de mail vermeld werd leidt nergens naar toe, de domeinnaam is niet geregistreerd. De link in de mail werkte wel correct. Maar ik hou er niet van dat organisatoren van email-campagnes mijn klik-gedrag gedetailleerd in kaart brengen.

Een latere mail bevatte grappige combinatie van talen. Een Engelstalige titel, een datum en locatie in het Frans, een Engelstalige subtitel en en Nederlandstalige omschrijving.


Ondertussen heb ik de bevestigingsemail met de toegangscode al drie keer ontvangen, de eerste keer op 19/10, de tweede keer op 20/10 en vanmiddag de derde keer. Telkens betrof het hetzelfde bericht met dezelfde toegangscode.

Een beurs rond het thema Digital Marketing zou toch dergelijke beginnersfouten toch moeten vermijden.

Hopelijk mag ik na dit bericht nog binnen op de beurs ...

2 Bedenking(en) :
Blogger Béate Vervaecke had op 25 oktober, 2009 12:24, de volgende bedenking ...

De affichage op hun stand vertelt alles, me dunkt. Kon het echt niet laten om die te fotograferen. Een mooi open doel.

http://www.twitpic.com/mvfgw

 
Blogger Bruno Peeters had op 26 oktober, 2009 23:22, de volgende bedenking ...

@beate

prachtig

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails