B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 augustus 2009

Personas

Personas is een project van de Sociable Media Group van het MIT Media Lab. Op basis van een opgegeven naam gaat het op zoek naar context waar de naam voorkomt. Het resultaat is een profiel van de online aanwezigheid van de opgegeven naam. Een prentje van mijn profiel kan je hieronder zien. Er zijn verschillende personen met de naam Bruno Peeters aanwezig op het internet, wat natuurlijk de resultaten beïnvloedt.




Ik heb ook de personas van enkele bekende namen in het Belgische online wereldje opgevraagd.

Luc Van Braekel



Maarten Schenk



Michel Vuijlsteke



Clo Willaerts



Veerle Pieters



Ine Dehandschutter



Het hoeven niet noodzakelijk een voornaam en naam te zijn, voor "prins laurent" kreeg ik het onderstaande resultaat.



Probeer het misschien zelf ook eens, hier.

Related Posts with Thumbnails