B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

30 juli 2009

Tanken en een johnny

Vanavond heb ik op twee uren tijd twee keer getankt met dezelfde tankkaart, in twee verschillende tankstations op zo'n 10 kilometer van elkaar en telkens voor meer dan 50 liter van dezelfde brandstof, weliswaar voor twee verschillende wagens. Ik vroeg me af of de beheerder van de tankkaarten geen controlemechanismen heeft om dergelijke situaties te detecteren. Gelukkig werd bij de tweede tankbeurt de tankkaart niet geblokkeerd, want dat zou ik niet geapprecieerd hebben.

Wat ik effectief niet kon appreciëren bij de tweede tankbeurt was de aanwezigheid van een andere persoon die kwam tanken. Het was een rasechte johnny, turquoise hemd, grote zonnebril niettegenstaande de beginnende schemering, maar vooral de luide johnny-muziek die door het open raam van de Mazda schalde. Vermits mijn tank groter was dan de zijne (er blijven zekerheden ...), vertrok hij vroeger. Daarbij moest hij zijn johnny-imago indachtig natuurlijk stevig optrekken, vermoedelijk op weg naar zijn marina ...

4 Bedenking(en) :
Blogger Topanga had op 31 juli, 2009 00:37, de volgende bedenking ...

Uiteraard kunnen ze zien dat je nu veel minder kilometers gedaan hebt voor het aantal liters dat je tankte.

Ik begrijp niet goed hoe je denkt dit te kunnen verantwoorden.

 
Anonymous dailybits had op 31 juli, 2009 09:01, de volgende bedenking ...

Ik ken niet veel bedrijven, waar dit ook effectief wordt nagekeken.... Bij de meeste tankkaarten moeten ze zelfs een extra abonnement betalen om die rapporten te krijgen en dat is nu net iets waar ze op besparen... ;-)

(Zelf heb ik zelfs 2 tankkaarten van q8 en total, die ik door elkaar mag gebruiken.)

 
Anonymous Anoniem had op 31 juli, 2009 11:00, de volgende bedenking ...

Je woordenschat geraakt een beetje gedateerd. Johny en Marina’s zijn al lang “out”, als ik nog mee ben moet je het tegenwoordig over Stacy’s hebben… de mannelijke tegenhanger ken ik niet. ;)

 
Anonymous Kwinten Kwansuis had op 03 augustus, 2009 18:24, de volgende bedenking ...

Wat ik effectief niet kon appreciëren bij mijn zevende plasbeurt die dag was de aanwezigheid van een andere persoon die kwam plassen. Het was een rasechte moslim, met baard, lang gewaad niettegenstaande het warme weer, eelt op het voorhoofd vanwege het veelvuldig bidden naar mekka met het voorhoofd op de grond, maar vooral de penetrante lookgeur die zich tientallen meters ver verspreidde. Vermits mijn blaas groter was dan de zijne (er blijven zekerheden ...), vertrok hij vroeger. Daarbij moest hij zijn allochtoon-imago indachtig natuurlijk verzuimen om geld in het schaaltje te leggen voor madame pipi, vermoedelijk gehaast om nog snel een schaap te slachten in zijn achtertuin ...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails