B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 maart 2009

Verkiezingspanel 2009

In 2007 en 2006 nam ik deel aan het verkiezingsonderzoek "Verkiezingspanel" georganiseerd door de Universiteit Antwerpen met als onderzoekers Stefaan Walgrave, Jonas Lefevere, Michiel Nuytemans en Peter Van Aelst.

Zopas kreeg ik opnieuw een mailtje om te vragen of ik interesse had om opnieuw deel te nemen aan Verkiezingspanel 2009. De onderzoekers wensen weer mijn mening te kennen over politiek, politici en het beleid in het kader van de regionale en Europese verkiezingen die binnenkort in juni plaatsvinden.

Op de website van de onderzoekers is nog geen info over Verkiezingspanel 2009 terug te vinden. Ik heb bijgevolg niet gevonden hoe personen die voorheen niet deelnamen aan het onderzoek zich kunnen aanmelden.

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 maart, 2009 09:06, de volgende bedenking ...

Beste,

Enkel mensen die aan de vorige enquêtes deelnamen kunnen aan het panel van 2009 deelnemen. Dit is zo omdat het een panelbevraging is, waarbij we starten met een bepaalde groep respondenten die we dan doorheen de tijd verschillende keren bevragen.

De website van de onderzoeksgroep moet inderdaad nog aangepast worden, dat brengen we zo snel mogelijk in orde!

Vriendelijke groet,

Jonas Lefevere
Medewerker Internetpanel 2009

 
Anonymous Anoniem had op 23 maart, 2009 09:43, de volgende bedenking ...

Ha, ik heb ook een mailtje gekregen om opnieuw deel te nemen. Mijn antwoorden zijn al doorgestuurd. :-)

 
Blogger Bruno Peeters had op 23 maart, 2009 18:54, de volgende bedenking ...

Hallo Jonas,

bedankt voor je feedback. Mijn antwoorden zijn net als die van yab ook al ingestuurd. Ik kijk al uit naar de volgende uitnodigingen tot deelname en de uiteindelijke resultaten. Veel succes met jullie onderzoek.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails