B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

10 februari 2009

Meiser

Vanmorgen heb ik er vrij lang over gedaan om op mijn werkplek te geraken. De voornaamste reden is de drukte aan het einde van de E40 aan de Reyerstunnel. Een fotografisch verslag.

8:49 - Wachten in de tunnel aan het einde van de E40 richting Meiser.


8:53 - Bijna uit de tunnel


8:55 - Reyerslaan is in zicht


8:56 - Andere autobestuurders trekken zich niets aan van de witte gearceerde zones


9:00 - Op de Reyerslaan Ter hoogte van het VRT/RTBF gebouw


9:02 - De lichten zijn eindelijk in zicht


9:03 - Aan het wachten om af te draaien naar het fameuze ronde punt

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 11 februari, 2009 00:19, de volgende bedenking ...

Dat is dus al j-a-r-e-n zo. Ik heb nooit anders geweten. Waar zeur je over, eigenlijk ?

 
Anonymous Anoniem had op 11 februari, 2009 09:09, de volgende bedenking ...

Huh,

maar 15 minuten...
Ik doe er soms 1,5uur over om op mijn werk te geraken.

Of is het maar ene klein onderdeel van je traject?

;-)

 
Blogger Bruno Peeters had op 12 februari, 2009 01:14, de volgende bedenking ...

@dipfico

Dit is maar een klein deel van het traject dat ik dagelijks afleg. Uiteindelijk deed ik er die dag er meer dan 20 minuten over van de E40 tot voorbij het ronde punt. In normale omstandigheden zou ik voor die enkele honderden meters maar enkele minuten nodig hebben.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails