B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

27 oktober 2008

Site van het jaar 2008

Vrijdag kreeg ik een berichtje van Andy in mijn mailbox. Hij informeerde of ik bepaalde blogs kon aanbevelen voor de Site van het Jaar 2008-verkiezing. Net als vorig jaar zijn er vier specifieke blogcategorieën : persoonlijke blog, groepsblog, fotoblog en beste nieuwkomer.

Vervolgens zullen de initiatiefnemers van de Site van het Jaar 2008-verkiezing uit alle suggesties (en hun eigen inzichten) een aantal kandidaten weerhouden. Daarna zal het publiek uit de voorgestelde kandidaten per categorie een keuze kunnen maken. Nieuw dit jaar is De Professionele Jury: een tiental mensen uit ‘de sector’ kiest ook zijn favoriete sites uit de lijst, en dat oordeel telt mee voor 30% van het totaal. De bekendmaking van de awards zal ten slotte plaatsvinden op 15 december in Gent.

Ik heb Andy in ieder geval enkele suggesties gedaan van blogs die mij best de moeite lijken. Hopelijk geraken enkele ervan in de kandidatenlijstjes.

Meer nieuws zal te lezen zijn op de Svhj blog.

Technorati : - -

1 Bedenking(en) :
Blogger Christy had op 29 oktober, 2008 13:08, de volgende bedenking ...

Ik heb de site bekeken. Er zijn ontzettend veel aanmelding dat je niet eens weet wat je op moet stemmen.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails