B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

21 oktober 2008

Sic transit gloria mundi

Toen ik mij een jaar terug aanmeldde voor de Marketingfacts top 100 kwam ik voor de eerste keer binnen op plaats 46. Sindsdien is het enkel maar bergaf gegaan. Toen ik daarstraks nogmaals de rangschikking bekeek, bleek dit blog niet meer voor te komen in de top 100. In de lijst van runners up bleek dat dit blog al teruggevallen te zijn tot plaats 117. Deze lage score was te wijten aan de Google Pagerank die tegenwoordig nog maar 4 bedraagt (bedroeg vroeger 5) en de de Technorati Authority van 52 (bedroeg vroeger 150 en vermoedelijk nog meer). Gelukkig staat dit blog nog op plaats 6 van de Metatale top 100 van invloedrijke Vlaamse weblogs. Alleen dateert de laatste versie van deze rangschikking van 15 augustus. Bij een volgende update riskeert dit blog ook lager uit te komen.

Beste lezers, verdient dit blog een hogere ranking ? Steunbetuigingen kan u steeds hieronder kwijt in de bedenkingen, of door een beetje linkliefde te betonen. Of misschien moet ik maar eens op zoek gaan naar inspiratie voor een lijstje van blogs of bloggers.

Related Posts with Thumbnails