B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

01 september 2008

Linkedin Groups

Sinds vrijdag heeft Linkedin weer extra functionaliteiten ter beschikking gesteld van Linkedin Groups. Per Linkedin Group is het nu mogelijk discussies te houden. Het doorzoeken van de members van een Linkedin Group zou ook makkelijker geworden zijn. Met deze nieuwe functionaliteiten kan er eindelijk iets tastbaars gebeuren in een Linkedin Group. Tot nu toe waren Linkedin Groups voor mij enkel thumbnails die in mijn profiel verschenen.


In de Linkedin Groups die aan mijn Linkedin profiel gekoppeld zijn heb ik zojuist nog geen enkele discussie teruggevonden. Het valt nog af te wachten of bestaande groepen behoefte zullen voelen om naar Linkedin over te stappen voor discussies. Met mijn collega's heb ik talrijke mogelijkheden om nieuwtjes uit te wisselen en discussies aan te gaan (aan de koffiemachine, tijdens de lunchpauze, ..). Voor leuven.blogt is er een interne mailing list. Een Barcamp vervangen door een on-line discussie zou hetzelfde niet zijn. Misschien is er meer bedrijvigheid in internationaler getinte Linkedin Groups.

Ondertussen zijn er overigens reeds 123.850 Linkedin Groups. Dit getal bekom je door in de Groups directory op search te klikken zonder zoekargumenten.

Related Posts with Thumbnails