B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

16 augustus 2008

Blogaward ontvangen

Het is dan toch gebeurd. De BVLG blog is aangetikt door de communicatiemannen. De regels van de brillante premio weblog award houden in dat de ontvanger 7 personen een blogaward mag toekennen. In de oorspronkelijke versie van dit stokje werd ook nog verwacht dat de ontvanger een (lelijk) logo moest plaatsen. Gelukkig hoeft dit niet meer. Meer over dit logo in een volgend bericht op dit blog.

Ik heb even tijd genomen om na te denken of ik het stokje zou opnemen. Zoals reeds eerder aangehaald in een bericht enkele dagen terug zijn er verschillende mogelijke redenen om een stokje door te geven. De makkelijkste reactie is natuurlijk het stokje te laten liggen. Ik heb uiteindelijk toch beslist het stokje door te geven. Ik heb eventjes gezocht naar bloggers die het stokje naar alle waarschijnlijkheid nog niet ontvangen hebben. Hopelijk nemen enkele ervan het toegeworpen aflossingsstokje op en geven ze op het hun beurt verder door. Met als gevolg dat de levensduur van het stokje nog wat verlengd wordt ...

Antoon (ntone) bracht op vorige bloggersbijeenkomsten vaak eetbare voorwerpen mee (witloof en aardbeien), die door de aanwezige bloggers vaak gesmaakt werden. Bovendien is hij de initiatiefnemer van een volgende blog bbq op 20 september eerstkomende.

Als u op zoek bent naar een combinatie van een burgerlijk ingenieur computerwetenschappen en een filosoof kan u bij Koen Vervloesem terecht. Koen is de auteur van een heleboel artikels in voornamelijk IT tijdschriften. Daarenboven is hij nog de auteur van De conceptuele ingenieur, een weblog over filosofie, wetenschap en (kunstmatige) intelligentie en QED, een weblog over wiskunde en computers.

Perspectief is de blog van Frank De Graeve, nog een journalist die met IT te maken heeft. Misschien zorgt deze award er voor dat hij nog eens van zich laat horen op zijn blog.

Webpalet, de blog van Karel Titeca, krijgt ook een award. Karel is net als ik mede-organisator van de Leuvense blogmeets. De blog van zijn (nog prille) zoon heeft al wel een blogaward gekregen, de vader hierbij nu ook.

Steven, de auteur van boskabout is allesbehalve een kabouter. Toen ik hem onlangs ontmoette bleek hij nog aan deze faculteit gestudeerd te hebben. De wereld is soms klein.

Achter freaky.be zit Stefan Vandegehuchte. Bij een heleboel bloggers is Stefan vermoedelijk eerder gekend als de product manager van Enchanté bij Adhese, het bedrijf dat reclameblokjes op blogs plaatst.

Tot mijn verbazing heb ik vastgesteld dat de asfaltkonijnen tot nu toe nog niet besmet waren met het blogawards stokje. De asfaltkonijnen hebben hun thuisbasis in Leuven (de regio waarin ik heden ten dage vertoef), vertoeven tijdens het academiejaar ook in Antwerpen (een stad die mij niet onbekend is). Tijdens de vakantiemaanden durven ze echter ook verre oorden opzoeken.

Ziezo, hierbij zijn de 7 blogawards doorgegeven. Toevallig aan personen die ik telkens al in levende lijve ontmoet heb (of zou het helemaal geen toeval zijn).

Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 17 augustus, 2008 22:30, de volgende bedenking ...

Mercikes!

 
Anonymous Anoniem had op 18 augustus, 2008 16:26, de volgende bedenking ...

Thanks om met stokken te smijten ... !

 
Anonymous Anoniem had op 18 augustus, 2008 23:10, de volgende bedenking ...

Bedankt! Ik heb me ook eens even aan een lijstje gezet...

 
Anonymous Anoniem had op 19 augustus, 2008 21:09, de volgende bedenking ...

Vwala, stokje verwerkt!
Merci om het mij toe te gooien!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails