B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

29 juli 2008

Cuil

Zojuist heb ik voor de eerst keer Cuil bekeken. Alle vorige pogingen om Cuil uit te proberen waren op een sisser uitgelopen, de website was niet toegankelijk. Voor een grondige evaluatie van een site die Google concurrentie probeert aan te doen is het nog wat vroeg. Ik wou wel één resultaat reeds met jullie delen. Bij het zoeken naar mijn naam, verscheen er naast het eerste zoekresultaat een prentje, zie hieronder.


Ik wou hierbij duidelijk maken dat ik niets te maken heb met de man op het prentje. De vrouw daarnaast is mij ook volledig onbekend. Ik twijfel er ten slotte zeer sterk aan dat het blad papier dat de man vast heeft een afdruk is van de presentatie die ik op Barcamp Brussel verzorgd heb.

Related Posts with Thumbnails