B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 mei 2008

Facebook Visualiser

Facebook Visualiser is een tool om je Facebook vriendjes grafisch voor te stellen. Nou ja, er waren toch al dergelijke toepassingen, bijvoorbeeld Nexus, Interactive Friends Map of TouchGraph Facebook Browser. Zie ook deze eerdere berichten : bespreking Nexus en bespreking TouchGraph Facebook Browser.

Facebook Visualiser biedt de mogelijkheid om enkel die personen in je netwerk voor te stellen op basis van gender en relationship status.

Dit zijn al mijn Facebook vriendjes.

Dit zijn alle mannelijke vriendjes die nog single zijn (althans volgens hun Facebook profiel).

Mijn aantal vrouwelijke vriendjes is veel lager. Het prentje met de single vrouwen is vrij leeg, het aantal vrouwen met een complex relationship bevat slechts 1 element (dat kan ik die persoon niet aandoen ...). Vandaar het prentje met alle vrouwen.

Volgens Adonomics is de Facebook Visualiser een product van Sebastian Van Sande, een landgenoot.

Personen die actief op zoek zijn naar een partner kunnen via Facebook Visualiser snel weten waar ze in hun Facebook netwerk moeten gaan vissen.

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 mei, 2008 17:30, de volgende bedenking ...

Ooh! De stiekemerds! Allemaal zeggen dat ze vrijgezel zijn om zo een virtueel vriendinnetje op Facebook te kunnen opscharrelen. Betrapt, jongens!

 
Blogger Luc Van Braekel had op 24 mei, 2008 21:07, de volgende bedenking ...

Ik vermoed dat het hier om een bug gaat in de software of om een foutieve ingave door BVLG, want al die "single" mannen hebben in hun Facebook-profiel wel degelijk "in a relationship" staan.

 
Blogger Paul Cobbaut had op 26 mei, 2008 15:48, de volgende bedenking ...

Hey ik ben single...maar nog geen facebook vriendje van Bruno, hoe kan dat ? Soit, invite verstuurd ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails