B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

24 april 2008

Steve Ballmer op Facebook

Daarstraks op de persconferentie tijdens het Mix Essential event van Microsoft Belgie had ik de gelegenheid Steve Ballmer, CEO van Microsoft te vragen of hij reeds aanwezig was op een social network. Hij antwoordde dat er op Facebook verschillende profielen aanwezig zijn onder de naam "Steve Ballmer", waaronder natuurlijk ook een "echte". Hij gaf een hint dat zijn profiel een foto met een golfstick bevatte.

In Facebook kon ik dankzij de privacy settings zijn profiel niet terugvinden. Gelukkig was er nog Google die mij wees op berichten bij Valleywag waar een screenshot van zijn profiel terug te vinden is (hier en hier).

Steve Ballmer wist op de persconferentie nog te vertellen dat hij overstelpt werd met friend requests. Ik zal er nog eens over nadenken of ik hem ook een request zal sturen.

Update : LVB heeft bewijsmateriaal over mijn vraag en het antwoord van Steve Ballmer.




Technorati : - -

Related Posts with Thumbnails