B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 april 2008

Beloftes van De Morgen

Toen ik daarstraks bij mijn krantenman een exemplaar van De Morgen kocht, kreeg ik een exemplaar zonder weekendbijlage, die bijlage die er voor zou moeten zorgen dat je tot zondag kan lezen. Vorige zaterdag moest mijn krantenman mij ook teleurstellen omdat de gratis DVD van Ben X er ook niet bij was. Gelukkig kreeg ik wel een bonnetje zodat ik later toch een exemplaar zou kunnen krijgen. De achterstallige DVD's waren daarstraks evenmin beschikbaar.

Als De Morgen zwaar inzet op de nieuwe weekendbijlage met bonnen voor gratis exemplaren en een uitvoerige media-campagne, zou men er beter aan doen dat de beloftes naar de lezers waargemaakt worden. Mijn ervaringen van vorig weekend en dit weekend geven mij zeker geen hoera-gevoel. Tot nu toe heeft De Morgen mij zeker niet overtuigd om hun weekendkrant op regelmatige basis aan te schaffen. Daarvoor zijn de beloftes iets te vaak loos gebleken.

PS Indien iemand van De Morgen of De Persgroep dit leest en het alsnog wil goed maken, ik ben steeds te bereiken op bvlgblog bij gmail.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 26 april, 2008 14:31, de volgende bedenking ...

Ben X viel eigenlijk maar tegen, als dat een troost kan zijn.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails