B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 maart 2008

Twitter Friends Network Browser

Het Belgische bedrijf Neuroproductions heeft de Twitter Friends Network Browser gelanceerd. Via dit tool kan je op een grafische wijze het netwerk van een Twittergebruiker bekijken. Check it our yourself.



Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 11 maart, 2008 20:24, de volgende bedenking ...

Hallo,

Ik ben een studente 2e bachelor communicatiewetenschappen en voor het vak "methoden en technieken" moeten we iemand interviewen die actief bezig is met een blog.
Na wat navragen noemde een vriend van mij uw naam, omdat u blijkbaar heel bekend bent in het "blog-milieu".
Nu vroeg ik mij af of ik u eventueel dit weekend zou mogen interviewen?
Als u dit ziet zitten, kan u mij dan mailen? Mijn adres is lore.dupont@student.kuleuven.be.

Hartelijk bedankt!

 
Anonymous Anoniem had op 12 maart, 2008 12:28, de volgende bedenking ...

Dat lijkt me toch wel afgekeken te zijn van bijvoorbeeld
http://www.facebook.com/apps/application.php?id=6093771025 :-)

 
Anonymous Anoniem had op 13 maart, 2008 18:57, de volgende bedenking ...

Dan ga je hier waarschijnlijk ook veel aan hebben: 17 Ways to Visualize the Twitter Universe.

 
Blogger Bruno Peeters had op 13 maart, 2008 19:40, de volgende bedenking ...

@stijn

Heb ik ook al opgemerkt, lees maar het bericht op mijn andere blog

Een van de visualisaties verwijst overigens naar dit blog.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails