B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 maart 2008

Naymz - Reputation Assessment

Zojuist heb ik van enkele personen mailtjes gekregen met als subject "Reputation Assessment". De mailtjes bevatten dezelfde tekst. Blijkbaar is er een nieuw social network (of is het nu reputation network).


Wie heeft er al ervaringen opgedaan met Naymz ?

Technorati : -

2 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 26 maart, 2008 08:01, de volgende bedenking ...

Nog niet, maar heb ook al ettelijke emailtjes van Naymz gehad. Tot nu toe heb ik ze gewoon gedelete :)

Al bij al is het een interessant concept, maar ik ben al lid bij zoveel andere social networks...

 
Anonymous Anoniem had op 15 april, 2008 10:11, de volgende bedenking ...

Lijkt me een schimmige toko. De manier waarop de mailtjes worden gegenereerd is twijfelachtig: mensen die bij LinkedIn zitten wordt om hun ww van die site gevraagd "zodat hun contacten kunnen worden geïmporteerd". Die contacten krijgen dan buiten jouw medeweten het afgebeelde mailtje.

Ik loop er met een grote boog omheen, maar dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails