B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

18 februari 2008

Multikanaal

Pieter Baert heeft mij een mail gestuurd om mij attent te maken op de Facebook-group "I hate people who twitter a link to their latest blogpost", iets waar ik af en toe wel degelijk op kan betrapt worden, zie bijvoorbeeld dit Twitter bericht. Als gevolg hiervan schrijf ik nu een bericht op dit blog. Het ene kanaal wordt bijgevolg gebruikt om iets te zeggen over het gebruik van een ander kanaal ...

2 Bedenking(en) :
Blogger Pvw had op 19 februari, 2008 14:42, de volgende bedenking ...

zever in pakskes! Iedereen is zo tolerant! Den ene wilt niet dat zijn facebook status geupdate wordt door zijn twitter updates, den anderen wilt niet dat blogupdates via twitterfeed of andere naar twitter worden gestuurd ...
Ik sta toch ook niet te zagen dat heel wat mensen twitter gebruiken als chatbox?
Linkposts zijn duidelijk te herkennen. Klik er dan niet op.

 
Blogger Bruno Peeters had op 19 februari, 2008 19:04, de volgende bedenking ...

@pvw
volledig akkoord, ik heb mij dan ook niet aangemeld bij de bewust FB-groep

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails