B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

15 februari 2008

Ecademy PowerNetworker Network Pass

Toen ik daarstraks mijn mailbox aan het opkuisen was, merkte ik een boodschap van Ecademy op (die automatisch in een folder geparkeerd was). In de mail werd mij meegedeeld dat ter gelegenheid van de tiende verjaardag van Ecademy mijn BasicMember account tijdelijk zou omgezet worden in een PowerNetworker account. Ik heb dan nogmaals een kijkje genomen op Ecademy en kreeg het onderstaande scherm te zien.


Gebruikers van het Ecademy platform kunnen elkaar boodschappen sturen. Gezien mijn zeer beperkte aanwezigheid de voorbije maanden op dit platform en gezien de beperkte mogelijkheden die je als BasicMember hebt, was ik er niet meer toegekomen mijn Ecademy inbox te bekijken. Toevallig vond ik nog een reactie van Geert Conard, de huidige voorzitter van Ecademy Belgium, op een bericht op deze blog van augustus 2007 waarin Ecademy ter sprake kwam (Betalen voor je netwerk).

De PowerNetworker Network Pass is enerzijds een mooie geste van Ecademy. Aan de andere kant denk ik dat een heleboel mensen die ooit Ecademy geprobeerd hebben maar ondertussen afgehaakt hebben deze tijdelijke upgrade aan zich zullen laten voorbijgaan. In december 2007 waren er 3588 Ecademy members in België (waarbij alle niet meer actieve leden meegeteld werden) en 234 betalende leden. Ik ben benieuwd of er er binnen een maand veel betalende leden zullen bijgekomen zijn.

Op 28 februari organiseert Ecademy Oost & West Vlaanderen overigens een event met als titel De Impact van Bloggen. Spreker die avond is Luc Van Braekel ook bekend als LVB. Deelnamebijdrage is 15 euro voor Ecademy members en 20 euro voor niet-Ecademy members.

Technorati : -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 30 september, 2008 21:57, de volgende bedenking ...

Ik heb ook zo een Powerpas gekregen en ben er zeer enthousiast door geraakt en aktief gaan netwerken op ecademy.

Ik heb er een klein aantal goede vriendschappen aan overgehouden.

Hartelijke Groet
Jos

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails