B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

11 april 2007

Twitterfacts

De laatste weken verschenen er op dit blog verschillende berichten over Twitter. Eén van deze berichten, meer bepaald het bericht met de grafiek over de Belgische twitteraars met hun vrienden, is opgepikt door een aantal buitenlandse blogs, wat een heleboel eenmalige lezers opleverde. Deze plotse belangstelling evenals enkele andere bedenkingen hebben mij er toe geleid een nieuwe, Engelstalige, blog op te starten : Twitterfacts. Deze blog zal specifiek gewijd zijn aan onderwerpen die met Twitter en de Twitosfeer te maken hebben. Om het u gemakkelijk te maken heb ik er voor gezorgd dat u zich kan abonneren op de feeds via Feedburner. Voor de berichten is er feeds.feedburner.com/TwitterFacts en voor de commentaren is er feeds.feedburner.com/TwitterFacts-comments. Personen die niets met Twitter willen te maken hebben (en zo zijn er toch wel een heleboel …) zullen hier in de toekomst gespaard blijven van berichten over Twitter.

Technorati : - -

4 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 12 april, 2007 00:03, de volgende bedenking ...

Hoi B.
Vraagje, waarom zet je niet al je bedenkingen over Twitter niet gewoon op een Twitter-account, maar op een blog?
Dat zou het belang dat je aan zo'n programma toekent, kunnen doen stijgen voor critici. Daarbovenop is het handig voor mensen die er niets over willen weten, want zij komen er niet.
Groetjes

 
Anonymous Anoniem had op 12 april, 2007 12:04, de volgende bedenking ...

Of zet de blogposts automatisch op twitter: http://labnol.blogspot.com/2007/04/twitter-addicts-can-read-blogs-as.html

By the way: twitosphere.com is nog vrij

 
Blogger Bruno Peeters had op 12 april, 2007 12:30, de volgende bedenking ...

Robin & Pieter, bedankt voor de suggesties.

Ik vrees dat mijn berichten last zullen hebben met de limiet van 140 karakters ...

Ik ben ondertussen ook al aangemeld op Twitter (met twee verschillende accounts zelf). Hoe lang zal het duren vooraleer deze zullen gevonden worden ...

 
Anonymous Anoniem had op 12 april, 2007 22:43, de volgende bedenking ...

twiter is zalig om nieuws binnen te krijgen, ik zie het als een miniblog binnen blogger

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails