B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

26 maart 2007

Weekoverzicht

Vanavond was ik aanwezig op de jaarlijkse algemene vergadering van een vzw waarvan ik lid ben van de raad van bestuur. Collega-bloggers waren niet aanwezig op deze bijeenkomst. Morgen heb ik een vergadering van een ander onderdeel van deze vereniging waarop evenmin bloggers zullen aanwezig zijn (de enige andere blogger uit het gezelschap kan er deze keer niet bij zijn). Woensdag ben ik uitgenodigd op een presentatie waar ik nogmaals Michel Bauwens, één van de Belgische internetpioniers, bezig kan horen. De kans is groot dat u nadien over dit invitation only event in de blogosfeer het een en ander kan vernemen. Voor donderdag ten slotte heb ik in mijn agenda genoteerd dat de Milieu Advies Raad uit een naburig dorp een filmvoorstelling inricht. Voorlopig is mijn vrijdagavond nog vrij. Misschien toch maar eens thuisblijven ...

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 29 maart, 2007 15:50, de volgende bedenking ...

Ha, de pingiuns!

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails