B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 maart 2007

Druk

De laatste dagen heb ik het redelijk druk gehad, vandaar het gebrek aan nieuwe berichten. Gisteren was ik de ganse dag op intern seminarie, niet in een te restaureren meisjesklooster in Frankrijk maar wel in een ondergronds auditorium zonder daglicht in het Brusselse. Het begin van de week was besteed aan de voorbereiding van dit seminarie. Daarstraks ben ik bij Microsoft een aangename verrassing gaan afhalen, maar daarover de komende weken meer nieuws. Vanavond laat duik ik nog de auto in voor een verplaatsing naar de Reyerslaan. Toch bizar tot wat enkele berichten over blogpersoonlijkheden kunnen leiden. Ik zal nog proberen om vanavond nog een berichtje te posten over de Bwards. Iets met cijfertjes bijvoorbeeld. Ik zie nog wel ...

Related Posts with Thumbnails