B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 maart 2007

Bwards - wijzigingen in de rangschikkingen van de tussenstanden

Zoals daarstraks beloofd nog een berichtje met wat cijfertjes van de bwards. Jeroen heeft 5 tussenstanden gepubliceerd. De gekleurde spaghettistaafjes hieronder geven de evoluties weer van de plaatsen in de 5 tussenstanden van de eerste 250 blogs in de laatste tussenstand. Excel laat immers niet meer lijntjes toe. Wat is het nut van deze visuele kleurenspaghetti ? Dat mag u mij morgen steeds komen vertellen ... ik weet het immers ook niet.

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 23 maart, 2007 13:55, de volgende bedenking ...

Ik weet het... ik weet het...
"dat het -behoudens uitzonderingen- spannend blijft to het laatste moment"?


Neen... Te klef.

 
Anonymous Anoniem had op 23 maart, 2007 19:40, de volgende bedenking ...

Ik vraag me af hoeveel mensen van deze awards afwisten en welke categorieën er zo allemaal bestaan. De site van de Bwards heeft me allesinds niet zoveel geholpen.

 
Anonymous Anoniem had op 24 maart, 2007 12:37, de volgende bedenking ...

De categoriën kwamen enkel boven op de uitreiking zelf. hilarisch,

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails