B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 februari 2007

Linklog - Treinen

In het kader van de linklog-week is het vandaag de beurt aan treinen. Ik maak slechts zeer uitzonderlijk gebruik van de trein. Anderen daarentegen nemen dagelijks de trein. Sommigen hebben daarin een passie gevonden.

Spoorvreter
Het on-line dagboek van een reiziger tussen Geraardsbergen en Antwerpen die het al 5 jaar volhoudt.

Railpocket - Ipaq 4350
De blog van een conducteur van de Nederlandse Spoorwegen, die voor een Belgisch blogplatform gekozen heeft.

Tim Freh
Fotoblog van een zestienjarige uit Moresnet die zeer mooie foto's maakt, af en toe van treinen.

Technorati :

3 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 22 februari, 2007 11:45, de volgende bedenking ...

en http://users.pandora.be/pendelaarster/

 
Anonymous Anoniem had op 22 februari, 2007 13:05, de volgende bedenking ...

Spijtig genoeg is "pendelaarster" sinds ze zelf tot het NMBS-personeel hoort moeten stoppen met het schrijven over haar dagelijkse treinervaringen.

Net als een andere treinbegeleider die een tijd geleden de duidelijke boodschap kreeg om te stoppen met het bloggen over het leven als treinbegeleider.

Een spijtige zaak, want het was ongetwijfeld een goede zaak voor het wederzijds begrip tussen reiziger en treinbegeleider.

 
Anonymous Anoniem had op 10 maart, 2007 13:32, de volgende bedenking ...

Nu ik in Moresnet woon, zou ik honderden foto's van treinen kunnen maken. Alleen jammer dat je gemakzuchtig wordt als je aan het 'Beroemde viaduct' woont. Op een gegeven moment heb je de treinen wel gezien.

Toch zal ik zeker ooit nog eens wat posten m.b.t treinen.

Bedankt voor het voegen van m'n link op je site ;).

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails