B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

08 januari 2007

Naar Brussel en terug

Vanmorgen was het weer prijs op weg naar Brussel. Lag het aan het regenweer, aan de late nieuwsjaarkater, aan het feit dat vandaag voor velen pas de eerste werkdag was ? In ieder geval, het ging weer traag vooruit op de snelweg richting Brussel. Volgens de filemeldingen op de radio was dit niet enkel het geval op de E40 Leuven-Brussel, waar we gelukkig gespaard bleven van ongevallen. Vetrokken rond 8u kon ik pas 50 minuten later de parking binnenrijden. Volgens mijn rekending in de wagen was mijn gemiddelde snelheid vanmorgen 28,6 kilometer per uur. De terugweg verliep een beetje sneller, gemiddeld maar liefst 57,1 kilometer per uur, of zo goed als een verdubbeling. Als de tijd telkens gehalveerd wordt, ben ik binnenkort in een flits te Brussel. Beam me to Brussels Scotty.

Related Posts with Thumbnails