B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

06 december 2006

Marcom top 100

Marco Derksen had het recent in de kommentaar op een BVLG lijst van Belgische Marketingblogs reeds aangekondigd dat een aantal Nederlandstalige blogs uit België zich kandidaat gesteld hadden voor een positie in de Marcom Top 100. De Marcom Top 100, een initiatief van MarketingFacts, is een overzicht van de 100 belangrijkste Nederlandstalige weblogs op het gebied van marketing en communicatie. De lijst wordt maandelijks samengesteld op basis van de Google Pagerank, de stemmen van MarketingFacts-leden en de waardering van de initiatiefnemers van de lijst.

Dit zijn de blogs uit België die opgenomen zijn in de Marcom Top 100 van december 2006 :
34 Netlash
51 Antenno
52 Hendrik Deckers
71 Webfactor

Hierbij mijn felicaties aan de auteurs/beheerders/eigenaars van deze 4 blogs. Het laatste bericht op de blog van Hendrik Deckers dateert van 9 oktober 2006, het voorlaatste van 10 maart 2006. Hendrik heeft het bloggen bijgevolg op een laag pitje gezet. Het verbaast mij dat zijn blog nog relatief hoog scoort in de lijst.

Wanneer duiken enkele andere Nederlandstalige marketing blogs uit België ook op in de Marcom Top 100 ? Enkele mogelijke kandidaten voor opname : Blog over e-marketing en online media, jawadde, Marketing Consultancy, Marketing.Interactive, Saatchi & Saatchi Brussels of Some minor issue. Misschien kan ik mijn blog ook aanmelden ...

Technorati : - - - -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 07 december, 2006 08:45, de volgende bedenking ...

Je kunt je weblog (of dat van een ander) gewoon aanmelden, ze lijken me een goede aanvulling.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails