B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

16 oktober 2006

Skynet whitepaper : Bloggen voor bedrijven


Skynet heeft een lijvig document met de titel "Bloggen voor bedrijven - Recepten voor een waardevolle klantdialoog" gepubliceerd. De eerste verwijzing naar dit document heb ik opgemerkt in het tijdschrift Knack van deze week, waar een kort interview met Clo Willaerts terug te vinden is. Nadien heb ik nog een bericht opgemerkt op Skynet Impulse.

Het document gaat in op het fenomeen bloggen, wie de bloggers zijn (voornamelijk jongeren, first movers, sociaal en geëngageerd, eerder hogere opleiding en koopkrachtiger), hoe je een blog moet starten en welke valkuilen je moet vermijden.

Deze keer kan je het rapport niet downloaden. Je moet een SMS sturen naar 3688 met "blog" als inhoud om de publicatie in je mailbox te ontvangen.

Je kan je natuurlijk wel afvragen of CEO's die met een blog zouden moeten starten wel in staat zijn zelf een SMS te sturen. Hoeveel hoger opgeleide mannen zijn er immers niet die nog altijd niet weten hoe de video geprogrammeerd moet worden ?

Technorati : -

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 17 oktober, 2006 09:24, de volgende bedenking ...

Mijn ervaring doet me vermoeden me dat CEO's niet zelf naar hun GSM op zoek zullen gaan, maar iemand anders de opdracht zullen geven om "dat documentje over bloggen" op te snorren.

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails