B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 mei 2006

Bloggers te Bertem ?

Voorbije zaterdag, tijdens Barcamp, heb ik Filip Borloo ontmoet, een blogger die bovendien ook woonachtig is te Bertem, de fusiegewoonte waar ik toevallig ook woon, maar dan in deelgemeente Korbeek-Dijle.

Af en toe komt Bertem aan bod in berichten op dit blog. Filip en ikzelf vonden dat Bertem best wat meer aan bod mocht komen in het blogwereldje. Hierbij een oproep naar andere bloggers uit Bertem en omstreken. Hebben jullie zin om eventueel iets tesamen op te zetten (bijvoorbeeld iets als bertemblogt) ?

Technorati :

1 Bedenking(en) :
Blogger yab had op 25 mei, 2006 11:47, de volgende bedenking ...

Mja, ik ben natuurlijk niet echt van Bertem... ;-)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails