B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

22 december 2005

Leuven Boven !

Sommigen vinden dat het bij de volgende blog beauty contest de blogs uit Gent moeten gesteund worden.

Vermits ik in de buurt van Leuven woon, behoor ik tot het Leuvense kamp. Bijgevolg gaat mijn voorkeur uit naar Wereldkeuken, Asfaltkonijn, Drieduizend en Pietel. Doet u ook het nodige ?

2 Bedenking(en) :
Blogger Lapin McAdam had op 23 december, 2005 22:13, de volgende bedenking ...

Wij doen het nodige!
Bedankt voor de steun:)

 
Anonymous Anoniem had op 25 december, 2005 09:47, de volgende bedenking ...

Laten we het nog wat enger bekijken: ben van Bertem, steun dus BVLG ... (maar niet de rest ?)

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails