B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

19 december 2005

Laptop achter het stuur

AutosnelwegVanmorgen merkte ik in de file op de E40 in de wagen naast mij een ongewoon licht. Het licht was afkomstig van een laptop die de chauffeur van de wagen voor zich hield, waarbij het scherm tegen het stuur rustte.

Spijtig genoeg merk ik in de file af en toe chauffeurs die het nodig vinden een krant, een tijdschrift of gewoon wat documenten te lezen achter het stuur. Dit was echter de eerste keer dat ik een laptop-gebruiker opmerkte.

Indien u 's morgens op de E40 van Leuven naar Brussel in de file achter u een dondere Mercedes opmerkt, waarbij de nummerplaat begint met SKK, pas dan maar goed op.

1 Bedenking(en) :
Anonymous Anoniem had op 21 december, 2005 12:13, de volgende bedenking ...

Toch maar oppassen dan, want die gsm moest maar een stukgaan door een iets te onzachte aanrijding. Sommige mensen toch...

 

Heeft u ook een bedenking ?

<< Home

Related Posts with Thumbnails