B.V.L.G.

Mijn Initialen - Bedenkingen van en over mezelf, over business, over het webgebeuren, over social media, over alles rondom mij

14 oktober 2005

Fantastico

Daarstraks hebben we met een heleboel (ex-) collega's de maaltijd genuttigd in het restaurant Fantastico (vlak in de buurt van het Koninklijk Circus). De pizza smaakte mij en het was aangenaam vertoeven in het gezelschap van de (ex-) collega's. Niettegenstaande er vooraf afgesproken was het niet over het werk te hebben, kwamen diverse aspecten van het werk regelmatig aan bod in de conversaties. Gezien de evoluties van de laatste maanden was dit niet verwonderlijk ...

Johan had een digitaal fototoestel bij, zodat van dit etentje bewijsmateriaal vastgelegd is. Vermits ik aan tafel naast Johan zat heb ik dan maar van de gelegenheid gebruik gemaakt ook van Johan's aanwezigheid enkele bewijzen te maken. Hopelijk publiceert hij die foto's binnenkort op z'n site (of op Flickr of op Pixagogo of op ...).

Related Posts with Thumbnails